SALATA DE VARZA ROSIE

Salata asta de varza a aparut ca urmare a dorintei mele disperate de a face pui in 5 culori si pentru ca n-am gasit o varza rosie mica, am luat una mare din care nu am folosit nici macar jumatate... Nu-i bai, e buna salata si poate nu faceam prea curand daca nu imi ramanea bunatate de varza care ma incurca ori de cate ori deschid frigiderul si pun sau iau ceva....

Ingrediente: surpriza sau nu, o jumatate de varza rosie mare sau o varza rosie mica (daca gasiti)
                  sare, ulei, otet dupa gust


Mod de preparare: Mare inginerie, mare! Se da varza pe razatoarea mare (sau se toaca marunt), se freaca intr-un vas cu putina sare, apoi se condimenteaza cu ulei si otet dupa gust :). Nemaipomenit este ca a doua zi este si mai buna pentru ca se mai inmoaie de la sare asa ca nu va speriati daca iese prea multa, pastrati-o in frigider si a doua zi o sa va placa si mai mult!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare