DESERT BICOLOR - BUDINCA DE GRIS IN DOUA CULORI




Pentru cei mai mici si cei mai mari, am pregatit un fel de gris cu lapte mai special, mai aspectuos si mai aromat. Ingrediente naturale, fara plicuri si coloranti, prin urmare le puteti servi si micutilor cu incredere.


Ingrediente: 500ml lapte
                      4 linguri de miere
                      50g unt
                      100g gris
                      3 oua
                      sirop de visine, cirese, capsune (din dulceata, zeama de compot, ce aveti natural si rosu).



Mod de preparare: Eu am dublat cantitatile ca sa iasa mai multe portii (cantitatile sunt pentru 4 portii) si am inceput cu laptele pe care l-am pus la fiert cu mierea si untul. Cand a inceput sa fiarba, am adaugat grisul in ploaie amestecand cu un tel ca sa nu apara cocoloase. Am fiert cca 20 minute, am oprit focul si am lasat grisul sa se racoreasca. Am separat albusurile de galbenusuri, albusurile le-am batut spuma si galbenusurile le-am incorporat in grisul caldut. Apoi am incorporat si spuma de albus si gata puddingul.


Am scos jumatate din compozitie si am amestecat-o intr-un alt vas cu siropul de cirese pana cand s-a omogenizat. Am asezat in boluri termorezistente (daca aveti cupe, folositi-le... eu nu am si n-am riscat sa folosesc pahare normale) si se fierb la bain-marie cca 25 minute.





Se serveste rece si se poate decora cu toppinguri naturale sau cu fructe proaspete sau din compot.


POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare