OREZ YANG ZU

By Claudia Ciobanu
Imi place extrem de mult orezul asta, de fapt este garnitura mea peferata ori de cate ori iau masa la un restaurant chinezesc. Am invatat sa il fac si acasa pentru ca din pacate nu am ocazia prea des sa merg la un restaurant chinezesc bun si reteta este foarte simpla. 


Ingrediente: 500g orez (va recomand orezul in pungute perforate, se gaseste in magazine si se fierbe usor si frumos)
                  o cutie porumb fiert (puteti pune mai mult daca va place porumbul in general)
                  3 oua (eu am pus 5 pentru ca aveam niste oua mici de la mamaita mea de la tara:))
                  200 g mazare din conserva
                  350g piept de pui afumat (aproximativ)
                  2-3 linguri de ulei
                  sare, piper alb


Mod de preparare: Daca tot am facut pui in 5 culori, era musai sa am si orez yang zu la masa, asadar n-am stat pe ganduri si m-am apucat rapid de treaba! Am fiert orezul conform instructiunilor de pe pachet (nu fierbeti pana se zobeste), mai exact am pus o oala cu apa si sare la fiert, cand a inceput sa fiarba am introdus pungutele in oala si mi-am vazut de treaba pret de vreo 20 de minute cand era gata.

By Claudia Ciobanu



Intr-o tigaie  cu o lingura de ulei, am calit ouale amestecandu-le si zobindu-le in continuu pana cand am obtinut  mai multe bucatele mici (exista si varianta sa le prajiti ca pe omleta si sa le taiati bucatele apoi).

By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu

Intr-o alta tigaie incapatoare (wok sau o tigaie mare si adanca), am pus 2-3 linguri de ulei si am calit pieptul de pui afumat pe care il taiasem bucatele mici in prealabil. Intre timp, am lasat mazarea si porumbul intr-o sita la scurs.

By Claudia Ciobanu


Cand a inceput sa se rumeneasca, am adaugat restul de ingrediente: porumbul, mazarea, si orezul care intre timp era gata si le-am calit amestecand periodic.
By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu



Dupa ce s-au calit bine (nu trebuie sa aiba nici un fel de zeama), am adaugat bucatile de ou, iar apoi sarea si piperul dupa gust.


By Claudia Ciobanu



POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare