CIUPERCI CU UNT

By Claudia Ciobanu


 Bun, bun, foarte bun! Imi plac ciupercile si incerc sa le gatesc in fel si chip... Ma invarteam intre ciulama, ciuperci la gratar sau  la cuptor de ceva vreme si brusc mi-am amintit cum mancam eu ciuperci prajite cand eram copil si imi petreceam toate vacantele (fara exceptii) la mamaita mea la tara... Pentru ca am evoluat si consider ca sunt mai gustoase, am folosit unt in loc de ulei si am modificat un pic reteta.
 

Ingrediente: 1 kg ciuperci champignon (si mai mult daca gatiti pentru mai mult de 3 persoane)
                      1/2 pachet unt
                      3-4 catei usturoi (daca e sezon, puneti usturoi verde - eu am pus fix 11 fire pentru ca atat aveam in casa insa as mai fi pus daca mai aveam pentru ca e tare bun si n-am auzit sa fi omorat pe cineva)
                      sare, piper dupa gust



Mod de preparare: Se spala bine ciupercile si se taie in bucati mari. Eu ma grabeam, prin urmare le-am rupt pur si simplu cu mana cand le-am spalat ca sa economisesc timp. Pe cele mari le-am rupt in 2 si pe cele mici le-am lasat asa, insa am desprins coditele de la fiecare in parte. Se pun la calit intr-o tigaie mare sau un vas incapator. Nu am adaugat nici un strop de apa, ulei sau unt, le-am lasat sa fiarba in suc propriu, la foc potrivit, acoperite de un capac. Evident, se amesteca periodic.

By Claudia Ciobanu


Se calesc pana cand se evapora aproape toata zeama iar apoi se adauga usturoiul taiat marunt, sarea si piperul.


By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu



Se mai calesc cateva minute, se adauga untul, se amesteca bine pana cand se topeste si se opreste focul. Puteti lasa acoperit cateva minute inainte de servire.

By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare