BON JOVI a performat la Bucuresti cu un cor de peste 50 000 de oameni







Va povestesc imediat cum a fost concertul (cel putin pentru mine si sotul meu), insa intai de toate vreau sa le multumesc inca o data prietenilor mei de pe Facebook care m-au sustinut, m-au ajutat si nu in ultimul rand, m-au suportat in toata perioada pre-concert :). Bineinteles ca trebuie sa ii multumesc inca o data si domnului Alexandru Negrea, care a lansat concursul cu pricina si datorita caruia eu si sotul meu ne-am numarat ieri printre cei peste 50 000 de norocosi :).

Cum a fost? N-a fost cum m-am asteptat. Ma gandeam ca o sa ne calcam in picioare (la propriu), ca o sa fie frumos si ca simplul fapt ca sunt acolo o sa fie o amintire de neuitat... My dears, a fost EXTRAORDINAR!!! Da, a fost aglomerat, dar nu ne-am suflat in ceafa unii altora (decat daca vroiai in mod deliberat sa faci asta), nu m-a calcat nimeni pe picioare si n-am primit coate de la nimeni. Da, organizarea a fost tipic romaneasca, am stat la coada la intrare vreo 40 de minute, timp in care Bon Jovi incepuse sa cante "Raise your hands" si lumea de afara huiduia jandarmeria pentru ca eram retinuti la ceva distanta de intrari ca sa nu se aglomereze ceilalti jandarmi, platiti sa ne controleze (chipurile) sa nu cumva sa fi adus kalasnikovul la concert, dar dupa ce am reusit sa intram, n-a mai contat nimic din toate astea :).






N-am vazut atatia oameni adunati la un loc in viata mea, recordul meu era de aproximativ 40.000 de spectatori printre care m-am numarat in 2007 la un meci al Rapidului din Cupa Uefa, mai exact la Nurnberg. Am fost la fel coplesita de multime ca si atunci, oriunde priveai, vedeai o mare de oameni cu mainile ridicate, cantand la unison "It's my life" sau "Bad Medicine". Publicul a fost aproape de toate varstele, erau foarte multi copii, unii dintre ei nu cred ca aveau inca 7 ani, dar si foarte multi spectatori trecuti de prima tinerete. Au fost si ceva straini, la un moment dat flutura steagul Bulgariei undeva in public si auzeam din cand in cand o engleza stalcita. Scena a fost grandioasa, am citit undeva ca a avut 54m inaltime si 25m adancime si a fost adusa din Irlanda... pe scurt, era cam cat un bloc de 4 etaje :).






Noi am stat undeva pe la mijloc, se vedea si se auzea perfect, asadar n-avea sens sa ne inghesuim cat mai in fata pentru ca ecranele imense erau vizibile din aproape toate unghiurile. Bineinteles ca mi-ar fi placut sa fiu in primul rand, cred ca va imaginati cat de incinsa era atmosfera acolo si la propriu si la figurat, insa m-am bucurat de spectacol la fel de mult, cred eu.





















La fel de mult cred ca s-au bucurat si cei care au urmarit concertul de la balcoanele blocurilor invecinate Pietei Constitutiei, de pe acoperisuri sau chiar de pe terasa Casei Poporului.








Jon Bon Jovi pare la fel de tanar ca acum 20 de ani, are o voce exceptionala, o energie nemaipomenita si este extrem de carismatic. In ciuda recentei operatii de la genunchi, a dansat aproape 3 ore si spre deliciul publicului a cantat si cateva piese rock 'n roll, spunand ca nu se poate abtine :). A surprins atat prin punctualitate (concertul a inceput la ora 20:00, asa cum era programat) si a cantat mai mult decat ne asteptam (peste 3 ore). Parea placut impresionat de public, a glumit si s-a bucurat de fiecare data cand publicul canta la unison, asa cum a cerut la inceput: sa fim toti ca unul. O alta surpriza a fost prezenta chitaristului Richie Sambora, care anuntase ca nu va putea lua parte la concertul de la Bucuresti deoarece se internase recent intr-o clinica de dezintoxicare. Pentru ca astazi este ziua lui Richie, Jon si noi toti i-am cantat "Happy Birthday" cu mare drag.








Au cantat aproape toate hiturile lor, cu exceptia unei melodii dragi mie si anume "Blaze of Glory", dar cine stie... maybe next time... M-am multumit cu "Living on a Prayer", "Always", "It's my life", "Bed of Roses", "Wanted dead or alive" si altele :). Spectatorii au intrat in extaz cand Jon a cantat cu steagul Romaniei pe umeri, un steag pe care cineva din public scrisese numele trupei.

SURSA FOTO  9AM.ro

SURSA FOTO 9AM.ro

Bineinteles ca publicul n-a lasat trupa sa plece de pe scena atunci cand au incercat sa isi ia la revedere, prin urmare am avut parte de un bis lung (3 piese) si promisiunea ca se vor intoarce in curand.






















Si ca sa va faceti o idee...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare