PASTE (FUSILLI) CU SOS DE BRANZA

By Claudia Ciobanu



N-am dat pastelor o denumire cu iz italienesc pentru ca am folosit ingrediente de pe meleagurile noastre. N-o sa spun ca puteti folosi ce resturi v-au ramas prin frigider, insa nu e musai sa cumparati gorgonzele, branzeturi cu mucegai sau mai stiu eu ce scumpataturi. Eu am folosit niste bucatele de branza si respectiv de cascaval care zaceau prin frigider si nu cred ca puteam sa la gasesc o intrebuintare mai buna.

Ingrediente: cca 300g branza grasa + cascaval
                  cca 400-500 ml smantana
                  50-100 g de unt (eu am pus 100 pentru ca imi place mult gustul untului)
                  1-2 oua
                  verdeata dupa preferinte (eu am pus marar si busuioc)
                  sare, piper dupa gust
                  400g paste scurte (penne, fusilli).
                 OPTIONAL: un piept de pui dezosat si taiat cubulete

Mod de preparare:

Se fierb pastele conform instructiunilor de pe pachet (se fierbe o oala mare cu apa si un praf de sare, cand clocoteste apa se adauga pastele, se fierb 9-11 minute, dupa caz, amestecand din cand in cand si daca scrie pe pachet, se clatesc cu apa rece inainte sa le amestecati cu sosul). In timp ce se fierbeau pastele, am facut amestecul de branza si smantana: am ras branzica si cascavalul intr-un bol incapator, am adaugat ouale si smantana, am omogenizat amestecul si la final am adaugat condimentele dupa gust (verdeata, sare, piper).

By Claudia Ciobanu

Cand pastele au fost gata fierte si scurse bine de zeama, am pus untul intr-o tigaie la incins.

By Claudia Ciobanu

Cand s-a topit untul, am adaugat pastele, amestecand cu grija.



By Claudia Ciobanu

Dupa 2-3 minutele, am adaugat si sosul, din nou amestecand cu mare grija sa nu zobesc minunatele spirale :).


By Claudia Ciobanu

Am calit pret de 5 minutele, am oprit focul si le-am lasat acoperite cu un capac pana la servire.

Daca va amintiti, spuneam ceva de pui... eu am vrut ceva mai consistent, prin urmare am calit cubuletele de piept de pui separat si la final, le-am amestecat cu pastele si sosul din tigaie.

POFTA BUNA!

By Claudia Ciobanu

Un comentariu:

  1. Pare un amestec foarte gustos! Le voi incerca si eu (pentru copii) in seara asta. :)

    RăspundețiȘtergere

Retete populare