INGHETATA DE FRUCTE

By Claudia Ciobanu


Gata in 5 minute, servita imediat! Chiar daca pare greu de crezut, reclamele de la teleshopping au si parti bune :D. Am vazut "demonstratia" unui nene care incerca sa vanda un blender (5 in 1, 7 in 1, nici nu mai conteaza) si m-am ales cu o reteta rapida de inghetata. Sincera sa fiu, nu cred ca o sa fac vreodata inghetata dupa retetele alea complicate cu oua, urmate de nu-stiu-cate ore de congelare, timp in care trebuie sa mai scoti vasul in congelator si sa amesteci din cand in cand in el ca sa nu se formeze ace de gheata... prea complicat! Reteta asta presupune cateva ingrediente si mai mult, ofera o varianta pentru fructele care va raman prin bucatarie si nu se mai atinge nimeni de ele... decat sa le arunce cand s-au stricat. Prin urmare, puteti sa le spalati, maruntiti (daca e cazul), le congelati si oricand aveti pofta de inghetata, e gata in 5 minute!



Ingrediente: fructe dupa preferinte (eu am folosit zmeura din productie proprie:))
                  frisca lichida
                  zahar pudra
                  lichior de fructe sau esente aromate (rom, vanilie, lamaie, ce vreti voi)



Mod de preparare: Am scos fructele de la congelator si le-am pus in blender (am ocupat cam 3/4 din capacitatea blenderului). Am adaugat frisca lichida (cca 100 ml, puteti adauga si mai tarziu daca mai este nevoie, cantitatile depind de capacitatea fiecarui blender), 2 lingurite de zahar pudra vanilat si putin lichior. Am pasat toata treaba cca 2 minutele si gata!

By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu


Toata treaba se bazeaza pe faptul ca fructele sunt congelate, prin urmare, daca sunteti iubitori de inghetata de fructe, va sfatuiesc sa va faceti provizii cu fructe de sezon... eu deja mi-am congelat cateva pungute de capsune, cirese si nitica zmeura :D. Consistenta inghetatei este nemaipomenita pentru ca nu are ace de gheata, deci este cremoasa. Daca vreti sa preparati diverse combinatii si sa le asezati in pahare cu ajutorul cupei de inghetata, puteti pune mai putina frisca lichida.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare