BULETE DE CASCAVAL

By Claudia Ciobanu


Bulete, chiftelute, spuneti-le cum vreti dar incercati reteta ca merita! E o reteta simpla si usoara, nu necesita experienta in bucatarit si nici multe ingrediente. Le puteti servi ca si garnitura sau ca fel principal daca v-ati saturat de carnuri.


Ingrediente: 500g cascaval
                  2 oua
                  3 linguri pesmet
                  sare, piper dupa gust
                  ulei pentru prajit


Mod de preparare: Se rade cascavalul pe razatoarea mare si se amesteca omogen cu ouale batute bine in prealabil, pesmetul, sarea si piperul (atentie la cascavalul sarat, e posibil sa nu mai fie nevoie de sare).


By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu


Eu am amestecat toata treaba cu mana pentru ca mi s-a parut mai incomod sa folosesc lingura de lemn. Daca vi se pare prea moale compozitia, mai puteti adauga pesmet. Cu palmele umezite, rulati bilute de marimea unei nuci si asezati-le pe o tava. Incingeti uleiul intr-o tigaie si prajiti chiftelutele uniform.

By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu

Cand s-au rumenit, se scot intr-un bol acoperit cu servetele care vor absorbi o parte din uleiul imbibat in bulete. Puteti adauga mai multe condimente, verdeata, etc, insa eu m-am saturat de gusturi "imbogatite" si uneori cred ca simplitatea gustului il desavarseste!

By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare