VITA CU OREZ SI LEGUME


Acum cateva zile eram in pana de idei, faceam deserturi in continuu dar nu mai aveam nicio idee pentru felul principal. Din fericire, aveam un pachet de carne de vita in congelator si m-am gandit sa il gatesc sa scap de o grija :)


Ingrediente: 500g carne de vita (eu am avut ceafa, dar puteti pune orice)
                     150g unt
                     250g orez (eu folosesc doar orez la punguta)
                     2 ardei grasi potriviti, ce culoare doriti
                     100g porumb
                      sare, piper si alte condimente dupa preferinte (eu am folosit putina boia iute, usturoi granulat, cimbru si putin curry)


Mod de preparare:  Ca sa ma asigur ca iese carnea frageda, am spalat-o, am taiat-o fasii mici, am curatat-o de zgarciuri si alte pielite enervante si am pus-o intr-o punga cu putin ulei, o jumatate de pahar de apa minerala si condimentele insirate mai sus. Am agitat bine punga si am lasat carnea la frigider cateva ore.

Cand a venit momentul sa pregatesc cina, am scurs carnea de zeama, am topit 100g de unt intr-o tigaie si am calit-o la foc potrivit cca 20 de minute.

Intre timp, am fiert orezul conform instructiunilor de pe pachet si l-am scurs bine de zeama.

Cand a fost gata carnea, am scurs-o de grasime si am lasat-o sa se odihneasca intr-un bol, acoperita cu un capac.


Am topit  restul de unt (cca 50g) intr-o tigaie, am calit ardeii tocati cubulete si porumbul cca 10 minute la foc potrivit (am tinut tigaia acoperita cu un capac si am amestecat periodic) si cand s-au inmuiat, am adaugat  orezul, am mai calit cca 5 minute si am condimentat cu sare si piper dupa gust.


Gata cina!

POFTA BUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare