PASTE CU PESTE AFUMAT IN SOS ALB






Am citit mai multe retete de paste cu peste afumat, am pus cate ceva de la altii, ceva de la mine si mi-a placut ce a iesit. Asadar, iata retea mea :).

Ingrediente: 400g paste (eu am folosit penne)
                  150g peste afumat (am pus macrou)
                  100g bacon (de dragul aromei)
                  2-3 ciuperci champignon
                  2 fire ceapa verde, 2 fire usturoi verde
                  100g unt
                  200g crema de branza cu unt
                  1 litru smantana de gatit (eu am folosit La Dorna)
                  condimente: sare, piper
                  Decor: patrunjel verde, cascaval ras

Mod de preparare: Am pus pastele la fiert conform intrusctiunilor de pe pachet. In acest timp, m-am apucat de sos topind untul intr-o tigaie incapatoare (wok) si calind la foc potrivit ceapa si usturoiul maruntite. Dupa cateva minute, am adaugat peste maruntit si ales de oase, ciupercile taiate cubulete mici si bucatelele  de bacon. Le-am calit impreuna aprox 10 minute, pana cand au scazut considerabil in volum.
Apoi am adaugat crema de branza, am amestecat cu grija pana la omogenizare si la final smantana de gatit, potrivind sosul de sare si piper. Pentru cei care nu stiu, smantana de gatit este lichida si trebuie data in clocot ca sa prinda consisteta. Asadar, dupa ce s-a ingrosat putin sosul pe care l-am amestecat din cand in cand, am oprit focul si am servit pastele care intre timp se fiersesera si ele. 

Pofta buna!


Un comentariu:

Retete populare