SALATA DE TON CU PASTE


 Aceasta este o varianta de salata cu ton, voi  posta mai multe insa pe aceasta am facut-o zilele trecute si o fac de obicei pentru ca tine de foame :D. Puteti folosi si alte paste, spre exemplu fusilli, eu insa aveam penne la dispozitie si n-avea sens sa optez pentru altceva.


Ingrediente: o jumatate de lamaie mare
                     o conserva de ton in ulei (ideal bucati, nu maruntit - eu am luat din greseala maruntit)
                     o cutie de porumb fiert
                     o ceapa uscata sau 2-3 fire de ceapa verde
                     150 g masline
                     200g penne 
                     sare, piper, ulei
                   

Mod de preparare: Timpul de preparare al salatei este foarte scurt, singurele ingrediente care solicita mai mult timp sunt pastele, prin urmare primul lucru pe care l-am facut a fost sa pun la foc o oala cu apa si un praf de sare. Am fiert pastele conform instructiunilor de pe pachet: cand a inceput sa fiarba apa, le-am introdus in oala, am fiert cca 10 minutele amestecand periodic, am scurs apa, am clatit cu apa rece si le-am lasat la scurs in sita pentru paste (ATENTIE: nu toate pastele se clatesc, cititi instructiunile de pe pachete!).

Intre timp, am scos samburii maslinelor (doar pentru ca am avut chef), am curatat ceapa si am tocat-o solzisori, am scurs zeama de la porumb si am pus toate ingredientele intr-un bol mare impreuna cu tonul in ulei. Pentru ca am luat ton maruntit si n-avea sens sa scurg uleiul, am pus in bol tot continutul conservei dar nu am mai adaugat ulei la final. Cand s-au scurs bine pastele, le-am adaugat in bol, am condimentat cu sare, piper si zeama de lamaie dupa gust, am amestecat cu grija si gata!

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare