SNITEL DE PORC


N-are sens sa dezbatem acum subiecte precum calorii, colesterol si altele din categoria asta pentru ca astazi ne rasfatam putin cu snitele de porc :). Aveam in congelator un muschi de porc de la mama (traiasca mama!) care astepta cuminte sa ii vina randul. Ii pusesem gand rau de cateva zile insa n-am vut timp de el pana ieri. Sa vedeti ce am facut...


Ingrediente: carne de porc (muschi, pulpa, ce vreti voi si in ce cantitate doriti - eu am facut pentru 2 persoane si m-am rezumat la o bucata de muschi)
                  3 oua mari sau 4 mici
                  6 lingurite de faina (cu varf)
                  sare, piper dupa gust
                  ulei pentru prajit

Mod de preparare: Am taiat muschiul dezghetat in felii potrivite ca grosime si le-am batut pe ambele parti cu ciocanul de snitele ca sa se subtieze.





Intr-un castron am batut ouale si apoi am adaugat treptat faina amestecand pana la omogenizare.

















Am pus uleiul in tigaie la incins si inainte sa ma apuc de prajit, am trecut fiecare bucata de carne prin amestecul de oua cu faina, intorcand-o de pe o parte pe cealalta si asigurandu-ma ca este complet acoperita.



Am prajit bucatile la foc potrivit, intorcandu-le de pe o parte pe cealalta pana s-au rumenit frumos. Va recomand sa le asezati la inceput intr-un bol acoperit de prosoape de hartie sau servetele pentru ca astfel se absoarbe o parte din uleiul pe care l-au retinut in timpul prajirii.




POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare