DESPRE APARITIA DINTILOR

By Claudia Ciobanu


Lui Mihaita i-au aparut primii dintisori la 6 luni. Au fost dintisorii de jos care i-au iesit aproape simultan. N-am stiut ca ii dau dintii, am observat intr-o zi cand m-a muscat si deja ii iesise unul iar celalalt tocmai incepuse sa ii crape gingia. Cu dintii de sus insa nu a mai fost atat de usor... era mai agitat, saliva excesiv, se trezea noaptea mai des (il serveam cu ceai de musetel, nu cu laptic), ziua isi pierdea rabdarea mai usor si nu ii mai zambeau ochii la fel ca inainte :(. In schimb nu a facut febra si nici diaree. Pentru durerile de dinti, i-am dat numai nurofen sau panadol pentru bebelusi. O doza seara inainte de culcare pentru un somn mai linistit :). Atat. Fara geluri si alte chimicale, am trecut si peste noptile astea. Mihaita are acum 8 dintisori, ii asteptam cu nerabdare si pe ceilalti :D. Ma astept sa fie mai dificil cu maselutele insa daca intr-adevar va fi asa, ii voi pulveriza un jet de Tantum Verde in gurita ca sa ii aline durerea, pentru ca deja l-am folosit pentru rosu in gat si ni l-a recomandat medicul pediatru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare