SUPA DE PUI CU TAITEI DE OREZ



Probabil credeti ca m-am chinezarit de tot dar tin sa va atrag atentia asupra faptului ca aceasta supa nu este chinezeasca ci japoneza. Da, da... stiu ca unii ziceti "tot aia" dar nu-i tot aia... pe aproape dar nu chiar :). Sa va spun un secret care sper sa ramana intre noi :D. Stiti porcariile alea de supe instant cu taitei? Alea la plic... se inmoaie continutul in apa fiarta si e gata in 5 minute... alea pline de E-uri si alte balarii cu gust de, dar fara urma de inaripate domestice... Ei bine, mie imi plac! Stiu ca nu-s bune, ca dupa ce mananc o portie imi e rau o zi intreaga s.a.m.d. insa pana data viitoare cand mananc... ma fac ca am uitat... Prin urmare, am decis sa fac EU acasa toata treaba, sanatos si frumos si in felul asta am scapat si de senzatia de rau si de vinovatie!



Ingrediente: 1 pachet taitei de orez (eu am cumparat taitei lati, puteti lua si din cei subtiri)
                      1 piept de pui
                      1 ceapa uscata sau 3-4 fire ceapa verde (eu am pus o ceapa rosie)
                      1 morcov mare (sau 2 mici)
                      1-2 ardei grasi mari, ce culoare doriti
                      2-3 linguri suc de rosii
                      sare, piper dupa gust (eu am facut-o picanta, deci am pus mai mult piper)
                      o legatura patrunjel verde


Mod de preparare: Am fiert bine pieptul de pui intreg, dupa care am indepartat pielea, l-am dezosat si l-am taiat maruntel.



In timp ce se fierbea pieptul de pui, am curatat, spalat si tocat legumele maruntel.


Am pus legumele la fiert intr-o oala mare si am pregatit taiteii conform instructiunilor de pe pachet: am fiert o oala cu apa si un praf de sare, am introdus taiteii pentru 3-4 minutele amestecand periodic, apoi am scurs apa, i-am clatit cu apa rece si i-am lasat la scurs in sita pentru paste.



Cand s-au fiert legumele, am adaugat sucul de rosii, sare si piper dupa gust. Am introdus apoi taiteii si carnea de pui, am oprit focul si am lasat acoperit pana cand am spalat si tocat marunt patrunjelul.



POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare