CUBULETE DE VITA IN SOS TOMAT



Mie imi place sosul de rosii indiferent ca e simplu, cu pui, porc sau vita. E foarte practic pentru ca merge servit cu mamaliguta, piure sau paste si se face foarte repede! N-ai nevoie de multe ingrediente, nu murdaresti multe vase, singurul inconvenient (pentru unii) ar fi ca nu se face singur :)

Ingrediente: cca 300g carne de vita
                  1 ceapa uscata sau 4-5 fire ceapa verde... eu am pus o ceapa rosie pentru ca asta aveam in casa :)
                  1 ardei gras, ce culoare doriti
                  5-6 rosii sau sos de rosii, bulion, etc
                  sare, piper dupa gust si alte condimente dupa preferinte (cimbru, busuioc, etc)
                  3-4 linguri ulei de floarea soarelui pentru calit

Mod de preparare: Pentru ca am vrut sa ma asigur ca bucatelele de carne vor fi suficient de fragede, am inceput in felul urmator: am tocat carnea bucatele si am amestecat-o intr-un bol cu uleiul de floarea soarelui, putina sare, putin piper si o cescuta de apa minerala. Am spalat si tocat legumele, dupa care am calit carnea cu zeama din bol, la foc mic, acoperita cu un capac si amestecand periodic.




Cand s-a rumenit carnea, am adaugat legumele si am mai calit toata treaba 5-10 minutele.


Daca folositi rosii crude, puneti-le pentru cateva minute in apa clocotita si apoi decojiti-le si taiati-le cat mai marunt (gasiti instructiuni cu poze aici). Eu am folosit sos de rosii, pe care l-am adaugat dupa ce am calit si legumele.


Sare, piper, cimbru, busuioc si gata! Pentru iubitorii de verdeata, se poate presara in farfurie patrunjel verde, tocat marunt.


POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare