PRAJITURA CU SUC

By Claudia Ciobanu

Nu exagerez deloc cand spun ca stiu reteta asta de mai bine de 10 ani... cu toate ca sunt tinerica (sau cel putin asa imi place mie sa cred :D). Usor de facut, greu de dat gres! E o praji racoroasa si nici nu costa mult. I se mai spune "prajitura cu fanta", "prajitura tutti frutii" si probabil ca mai sunt si alte denumiri pe care inca nu le-am auzit.

Ingrediente: pentru blat: 8 oua
                                    8 linguri de zahar
                                    8 linguri de faina
                                    esenta de vanilie sau un plic de zahar vanilat
                  pentru decor: 2 plicuri budinca de vanilie, 1l suc (eu am luat Fanta de portocale, puteti folosi si alt suc insa va recomand sa optati pentru unul acrisor) si cca 100ml de frisca lichida


Mod de preparare: Am separat albusurile de galbenusuri si am batut albusurile spuma intr-un vas incapator.

By Claudia Ciobanu
                   
Apoi am incorporat treptat zaharul, galbenusurile si faina.

By Claudia Ciobanu
Am tapetat o tava cu hartie de copt si am dat la cuptorul incins in prealabil cca 40 de min (am copt la foc potrivit-mare primele 15min si apoi la foc mic).

By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu
























In timp ce se racea blatul, am preparat budinca respectand instructiunile de pe pachet. Singura exceptie de la instructiuni este ca nu am mai adaugat zahar pentru ca sucul era deja dulce iar instructiunile iti indica prepararea cu lapte.

By Claudia Ciobanu

Cand s-a inchegat budinca, am turnat-o (fierbinte) peste blat si am lasat-o sa se raceasca. Pentru ca am cumparat 2l de suc, am insiropat blatul cu suc inainte sa torn budinca, insa puteti sa preparati propriul sirop daca doriti (apa, zahar, esente aromate dupa bunul plac).

By Claudia Ciobanu

Cand s-a racit, am batut spuma frisca si am ornat dupa cum se vede si in poza :)


By Claudia Ciobanu

POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare