CHEC CU CIOCOLATA

By Claudia Ciobanu

Am gasit aceasta reteta intr-o revista cu bucate pentru copii si n-am rezistat tentatiei. E usor de facut si cu siguranta o voi prepara si cu alte ocazii pentru ca este de efect. Nu prea are legatura cu checul traditional si m-a surprins gustul deosebit, probabil asa se justifica denumirea din revista si anume "chec de vis". Ingredientele de mai jos sunt pentru 1 chec, daca doriti sa preparati 2, dublati cantitatile.


Ingrediente: 150g unt
                   200g faina
                   un pliculet praf de copt
                   200g zahar brun
                   3 oua mari
                   6 linguri de lapte
                   coaja rasa de lamaie (eu am pus esenta de lamaie)


                  Pentru decor: 100g ciocolata de menaj sau ciocolata neagra (eu am pus ciocolata de menaj alba si neagra); 3 linguri suc de portocale, 5 linguri zahar brun


Mod de preparare: Se freaca untul cu zaharul brun pana la omogenizare, apoi se incorporeaza ouale si restul de ingrediente treptat.


By Claudia Ciobanu

By Claudia Ciobanu














Se incinge bine cuptorul, se tapeteaza tava sau tavile cu hartie de copt si se da la cuptorul incins aproximativ 40min (daca aveti cuptor electric, coaceti la 160 de grade, altfel, coaceti 15 min la foc mediu si apoi la foc mic).

Intre timp, se prepara siropul din sucul de portocale si zaharul brun. Cand s-au copt checurile, se scot din cuptor, se insiropeaza si se lasa in tava la racit.
By Claudia Ciobanu
Se rupe ciocolata bucati si se topeste la bain marie sau la microunde. Se glazureaza checul cu ciocolata si se lasa sa se raceasca complet. Optional, puteti stropi cu un topping de fructe de padure. Se poate servi si cu frisca sau inghetata.

By Claudia Ciobanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare