CIUPERCI CU CASCAVAL




Scuzati cacofonia din titlu, dar nu am vrut sa ma complic in nici un fel ca s-o evit :D. Zilele trecute eram in pana de idei, as fi facut ceva rapid, adica o friptura la gratar, dar nu stiam ce garnitura sa fac, mai exact stiam ca am pofta de ceva dar inca nu stiam de ce anume :). Si brusc am avut o revelatie, cum ca n-am mai mancat ciuperci de ceva vreme si tare bune ar fi daca ar avea si o umplutura ceva...



Ingrediente: 500g ciuperci champignon
                     150g cascaval (eu am pus afumat)
                     100g unt
                     sare si piper dupa gust (daca e suficient de sarat cascavalul, nu mai puneti sare)


Mod de preparare: Exista 2 modalitati simple de a prepara garnitura asta... Eu am ales-o pe cea mai putin simpla, daca pot sa spun asa si o sa va explic si de ce... In mare, e cam acelasi lucru dar nu chiar :), cert este ca oricum se spala ciupercile si se indeparteaza coditele. Radeti cascavalul si umpleti palariile cu el (varianta simpla), sau il amestecati cu untul, sarea si piperul intr-un bol si apoi umpleti palariile cu respectivul amestec. Eu am ales a 2-a varianta pentru ca am vrut sa fiu 100% sigura ca se inmoaie bine ciupercile si nu se usuca in timpul coptului. Apoi se unge o tava cu unt si se aseaza palariile umplute una langa cealalta.


Se dau la cuptor cca 30 minute, la foc potrivit, pana cand se rumenesc frumos deasupra.




POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare