IAURT CU FRUCTE PENTRU BEBELUSI

Unul din alimentele cheie in asimilarea calciului este iaurtul. La recomandarea medicului, noi l-am introdus in alimentatie dupa 7 luni. Ni s-a spus ca cel cu bifidus este cel mai bun (nu ma refer la Activia - fara suparare, evit sa ii dau copilului produse Danone). Exista iaurturi cu bifidus de la mai multi producatori, dar trebuie sa va uitati cu atentie pe rafturi :).

Am inceput cu iaurt simplu, apoi l-am combinat cu cereale sau fructe. Pentru ca iaurtul devine foarte lichid daca este amestecat in blender, am evitat sa procedez asa si fie am incorporat cateva lingurite de cereale treptat, fie am pasat fructele separat si le-am amestecat apoi cu iaurtul folosind lingurita. Mihaita mananca si acum cu placere iaurt cu fructe si credeti-ma cand va spun ca rezultatul calcemiei pe care i-am facut-o recent, confirma faptul ca un iaurt aproape zilnic e foarte bun.

Prin urmare, dupa 7 luni puteti servi micutilor un iaurt cu fructe adevarate, fara arome artificiale sau coloranti :).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare