PUI CHINEZESC




Dupa cum am mai spus, vinerea trecuta am pregatit un meniu chinezesc, adica puiul in cauza si orez cu ou. Noi am fost foarte multumiti de rezultat, ne-a mai ramas o portie si pt a doua zi pe care am incalzit-o si ne-a placut la fel de mult.


Ingrediente: 500g piept de pui
                     1 ceapa potrivita
                     1 morcov maricel
                     2 ardei ce culoare doriti
                     2 linguri ulei, preferabil de masline extra-virgin
                     50g unt
                     50g susan
                     o lingurita praf de curry
                     50 ml sos de soia sarat
                     sare, piper dupa gust


Mod de preparare: Se spala si se taie puiul in fasii de grosimea unui deget. Se curata si se toaca ceapa maruntel, ardeiul se taie fasiute si morcovul rondele subtiri. Se topeste untul intr-o tigaie incinsa si se caleste ceapa pana cand se inmoaie. Se adauga puiul si se caleste si el pana cand incepe sa se rumeneasca, Apoi adaugam rondelele de morcov, le calim cca 5 minutele amestecand din cand in cand, apoi ardeiul pe care il calim tot cca 5 minutele, pana cand se inmoaie. Ideea e sa fie legumele moi, dar sa-si pastreze forma, adica sa nu se sfarame in tigaie.

Intr-o alta tigaie, cratita sau ibric, incingeti uleiul si puneti semintele de susan, amestecati continuu cca 1 minut si adaugati sosul de soia, curry si piperul (sarea la final nu acum, doar daca mai este nevoie pentru ca sosul de soia e deja sarat).







Se toarna sosul preparat peste puiul si legumele din tigaie, se mai caleste cateva minute si se potriveste de sare.




Dupa cum am mai spus, noi am servit puiul cu orez cu ou, insa se poate servi si cu orez yang zu sau orez cu legume. (daca doriti sa vedeti retetele de orez, dati click pe denumire)




POFTA BUNA!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare