OREZ CU OU




Vinerea trecuta am pregatit un meniu chinezesc: orez cu ou si pui chinezesc. Noi suntem fani mancare chinezeasca, dupa cum probabil ati observat, asa ca nu pot sa nu sharuiesc si cu voi retetele :)


Ingrediente: 250g orez (eu folosesc intotdeauna orez la punguta pentru ca se fierbe frumos si nu se lipeste)
                  4 oua
                  o legatura de ceapa verde
                  3 linguri ulei, preferabil de masline extra-virgin
                  30 ml sos de soia sarat
                  sare, piper dupa gust
                  putin ghimbir ras, daca aveti... eu n-am avut dar nici nu i-am dus dorul :)



Mod de preparare: Se fierbe orezul conform indicatiilor de pe ambalaj. Daca folositi orez la punguta (ceea ce va recomand din toata inima), o sa dureze mai putin si boabele se vor separa de la sine, fara sa mai fie nevoie sa clatit orezul si sa amestecati in timp ce se fierbe.

In timp ce se fierbe orezul, am pus o lingura de ulei la incins in tigaie si am adaugat ouale. Am amestecat in continuu si le-am maruntit cu ajutorul spatulei de lemn. Cand a fost gata oul, am curatat tigaia si am pus restul de ulei la incins, am tocat ceapa marunt si am calit-o pana cand s-a inmuiat.

Intre timp era gata fiert si scurs orezul si l-am adaugat in tigaia cu ceapa, l-am prajit cca 5 minutele, dupa care am adaugat sosul de soia. Am mai calit 3-4 minute si am adaugat oul.


Dupa alte 3-4 minute de calit si amestecat, am asezonat cu sare si piper dupa gust si gata treaba!

Noi am servit cu pui chinezesc si a fost o nebunie de arome, insa puteti servi si cu pui in 5 culori, pui cu susan sau pui cu urechi de lemn. (daca doriti sa vedeti retetele, dati click pe denumiri).






POFTA BUNA!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare