O CINA RAPIDA SI CONSISTENTA

By Claudia Ciobanu



Aseara n-am avut prea mult timp la dispozitie sa pregatesc cina, am stat cu cel mic afara pana tarziu si trebuia sa pregatesc ceva rapid. Pentru ca sotul meu nu se poate hrani cu bule de aer toata ziua, trebuia sa fac ceva consistent, nu mergea sa-l "pacalesc" cu o salata sau un sandwich. Prin urmare, am inceput cu painea prajita cu usturoi, iar apoi am pregatit salata de vara si am fript carnaciorii proaspeti. Nu s-a simtit deloc lipsa unei garnituri, totul a durat maxim 30 de minute si n-am murdarit nici multe vase :)). Puteti jongla cu ingredientele, nu e musai sa frigeti carnaciori, dar daca vreti sa pregatiti ceva rapid, va sfatuiesc sa optati pentru pui dezosat (piept, pulpe), peste sau carne de porc transata bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Retete populare